Londen dag 4: Vroeg opstaan, Buckingham Palace en doei Londen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een London update heb geplaatst – maar dit is de vierde en ook meteen de laatste! De laatste dag in Londen stonden Dennis en ik heel vroeg op, bezochten we Buckingham Palace en vlogen om half 2 weer terug naar Nederland!

londen_dag_vier_1_make_it_personal

Het is vroeg!

Jeetje, het was echt mega lang geleden dat ik zo vroeg ben opgestaan (de dag dat we naar Londen vlogen niet meegeteld, want toen was ik rond vijf uur uit m’n nest~). Gelukkig hadden we onze tassen de dag ervoor al ingepakt, zodat we vrijwel meteen na het ontbijt op pad konden gaan – op naar Buckingham Palace! Onze koffertjes namen we trouwens meteen mee, zodat we later niet meer terug naar het hotel moesten.

londen_dag_vier_4_make_it_personal

Het liefst wilde ik graag door het Hyde Park richting Buckingham Palace lopen, maar aangezien we onze vlucht om half 2 moesten halen, hadden we daar niet echt de tijd voor. Daarom zijn we met de metro zo dicht mogelijk bij Buckingham Palace uitgestapt. Wel moesten we nog een eind lopen, maar dit was niet zo erg want we liepen door een erg mooi park!

londen_dag_vier_2_make_it_personal

Buckingham Palace

Het was echt prachtig om Buckingham Palace in het echt te zien, en ook heel erg apart. Je kunt het je haast niet voorstellen dat er mannen dag in, dag uit continue op en neer lopen, waarbij er mensen constant naar je staan te kijken, haha. Net een stel aapjes in een dierentuin~ Changing the Guard vond later op de dag plaats, dus dat konden we helaas niet meer zien.

Na een korte stop, liepen we weer terug richting de metro – het was tijd om onze vlucht te halen!

londen_dag_vier_3_make_it_personal

Terug naar Nederland!

Rond een uur of twaalf, waren we op London City Airport aangekomen. Ik zag nog een pakketje van twee magazines; eentje met Fantastic Beasts and Where to Find Them op de cover en de andere met Green Day. De man in het winkeltje zei dat deze pakketjes na de douane ook nog te koop waren, dus besloot ik om de magazines daar te kopen – al was dit pakketje met twee magazines nergens te bekennen, dus toen had ik spijt dat ik ze niet eerder gekocht had – #huilen. Achja~

Het was erg stressvol bij de security van London City Airport – zo stressvol dat ik zelfs nog vergeten was om mijn vloeistoffen uit mijn tas te halen *zucht* dus mijn tas werd extra gecontroleerd. Ik was in ieder geval blij toen ik eindelijk in het vliegtuig zat – al dat gestress is echt niks voor mij.

londen_dag_vier_5_make_it_personal

Tijdens de terugvlucht heb ik echt mega veel foto’s gemaakt. Ik vond het prachtig om boven de wolken te vliegen! Op de heenweg was het natuurlijk pikkedonker omdat we pas om 22:40 vlogen. Dus ja, de vliegreis vond ik erg tof, al was het soms ook best eng om naar buiten te kijken als het vliegtuig wat scheef hing, haha!

londen_dag_vier_6_make_it_personal

Op Rotterdam/The Hague Airport aangekomen, moesten we nog even op onze koffertjes wachten (het was namelijk een erg drukke vlucht, dus je kon je koffer niet bij je houden) voordat we weer richting Breda konden gaan. Het ging gelukkig erg vlot en voor we het wisten, waren we weer thuis!

Ik heb een erg fijne tijd gehad in Londen! De hele vakantie was redelijk aan de prijs maar ach – dan heb je ook wat. En Londen is nou eenmaal niet de goedkoopste stad natuurlijk ;3

Ben jij al eens in Londen geweest?

1 Comments

• zwartraafje

December 11, 2016 at 10:08 pm

Nog maar één keer en dat is ondertussen al 16 jaar (belachelijk lang dus) geleden.